EMMA SALAD S.R.L. - Adatlap
Leírás (description)
Cégnév (company name): EMMA SALAD S.R.L.
Márkanév (brand name): Salad Box
Tevékenység (industry): étterem
Működés típusa (type of operation): franchise hálózat
Elérhetőség, adatok (contact information)
Vezetéknév (first name): Beniamin
Keresztnév (last name): Szitas
Beosztás (position): BDO
Részleg (department): Business Development
Ország (country): Románia
Város (city): Kolosvar
Irányitószám (zip code): 4003
Utca, házszám (street): Donath út, 148.
Telefonszám (telephone): +40 725295189
Fax szám (fax): -
E-mail cím (email address): office(kukac)saladbox.hu
Weboldal (website): http://www.saladbox.hu/hu
Franchise szerződés (franchise contract)
Szerződési forma (type of contract): Franchise Szerződés
Szerződés időtartama (duration of the contract): 5 év
Hálózat (franchise brand)
Elso egység kialakítása Magyarországon (first unit in Hungary): 2014
Hálózat létrehozása Magyarországon (date of the creation of the franchise in Hungary): -
Saját egységek száma (number of franchisor owned units): 3
Franchise egységek száma Magyarországon (number of units operated by franchisees): 8
Mely régiókban kíván terjeszkedni? (which region do you plan to expand in): -
Más országokban lévo egységek száma (number of franchise locations in other countries): 71
Milyen országokban van eddig jelen? (countries the franchise is present in): USA, U.K., Franciaország, Csehország, Hollandia, Bulgária, Algéria, Magyarország, Románia
Származási ország (country of origin): Erdély - Románia
Hálózat alapításának éve (year of the esatblishment of the franchise brand): 2012
Csatlakozási feltételek (conditions)
Belépési díj (entry fee): 15.000 EUR
Min. beruházási tokeigény (minimum investment requirement): 60.000 EUR
Forgalmi jutalék (Royalty): 5%
Egyéb pénzügyi kötelezettségek (other financial requirements): -
Reklámhozzájárulás (marketing fee): 1%
Üzlethelyiség min. mérete nm (minimal size of the location in square meters): 40
Üzlethelyiség max mérete nm (maximum size of the location in square meters): 300
Üzlet átlagos dolgozói létszáma (avarage number of employees required at the franchise location): 10
Üzlet nyitásához szükséges lakosságszám (minimum population required in the area for opening the franchise location): 50.000
Megjegyzés (comments): -
Pénzügyi támogatások (financial support)
Eladási- és költségterv (sale and cost plan)
Likviditási terv (liquidity plan)
Pénzügyi terv (financial concept)
Bankkapcsolat (bank contact)
Áruszállítás (consignment stock)
Képzési fajták (training activities)
Betanítási képzés (initial training)
Utólagos képzés (additional training)
Előadások / Workshopok (seminars / workshops)
Eszmecsere / tapasztalatcsere (interchange of knowhow/ meetings)
Gyakorlat egy már működő egységben (traineeship in a unit/ shop)
Telefonos konzultáció (consultation by telephone)
Képzések tartalma (content of the training)
Marketing/értékesítés (marketing/sales)
Szervezés/ adminisztráció (organization/ administration)
Eladási/ Értékesítési technikák (sales techniques)
Termékismeret (product knowledge)
Könyvelési /pénzügyi ismeretek (accounting/ financial)
Számítógépes ismeretek (computer software)
Menedzsment (management)
Minoségellenőrzés (quality control)
Szakmai ismeretek (technical matters)
Személyi feltételek (personal conditions)
25 és 35 között (25 to 35 years)
35 és 45 között (35 to 45 years)
45 és 55 között (45 to 55 years)
nő (female)
férfi (male)
házaspár (couple)
a szektor ismerete (knowledge of a sector)
vezetoi tapasztalat (management experience)
kereskedelmi ismeretek (commercial knowledge)
eladási képességek (sales skills)
technikai tudás (technical comprehension)
csapatszellem (team spirit)
szervezési készség (organisational abilities)
Franchise koncepció (franchise concept)
Franchise koncepció (franchise concept): A vállalat stratégiája alapvetően négy dologban foglalható össze: • Egészséges étkezés (ami általában nem jellemző a hagyományos gyorsétterem-láncokra) • Mindig friss alapanyagok (nincs fagyasztott étel) • Megfizethető ár (gyakorlatilag a hagyományos gyorsétterem-láncok áraival megegyező ársávban) • Személyre szabhatóság, a salátákat a fogyasztók a saját ízlésük alapján is össze tudják állítani Ezen versenyelőnyökre épül a vállalat mottója is „Food is Life, Make it Good”, miszerint nem gyorsételt szolgálunk fel, hanem friss és egészséges ételt - gyorsan.
Képek (images)
"