J.press kft. - Adatlap
Leírás (description)
Cégnév (company name): J.press kft.
Márkanév (brand name): J.PRESS
Tevékenység (industry): fehérnemű és alsóruházati kiskereskedelem
Működés típusa (type of operation): -
Elérhetőség, adatok (contact information)
Vezetéknév (first name): Kukucska
Keresztnév (last name): Róbert
Beosztás (position): tulajdonos-ügyvezető igazgató
Részleg (department): -
Ország (country): Magyarország
Város (city): Fót
Irányitószám (zip code): 2151
Utca, házszám (street): Keleti Márton u. 1.
Telefonszám (telephone): 27/537-460
Fax szám (fax): -
E-mail cím (email address): robert.kukucska(kukac)jpress.hu
Weboldal (website): http://www.jpress.hu
Franchise szerződés (franchise contract)
Szerződési forma (type of contract): Franchise szerződés
Szerződés időtartama (duration of the contract): Változó (3-5-7 év)
Hálózat (franchise brand)
Elso egység kialakítása Magyarországon (first unit in Hungary): 2005
Hálózat létrehozása Magyarországon (date of the creation of the franchise in Hungary): 2007
Saját egységek száma (number of franchisor owned units): 10
Franchise egységek száma Magyarországon (number of units operated by franchisees): 35
Mely régiókban kíván terjeszkedni? (which region do you plan to expand in): Budapest, Nyíregyháza, Eger,Zalaegerszeg,Szolnok, Szekszárd, Salgótarján, Kiskunfélegyháza
Más országokban lévo egységek száma (number of franchise locations in other countries): 2
Milyen országokban van eddig jelen? (countries the franchise is present in): Szlovákia, Románia
Származási ország (country of origin): -
Hálózat alapításának éve (year of the esatblishment of the franchise brand): 1993
Csatlakozási feltételek (conditions)
Belépési díj (entry fee): Változó (20
Min. beruházási tokeigény (minimum investment requirement): 3.500.000Ft
Forgalmi jutalék (Royalty): 0%
Egyéb pénzügyi kötelezettségek (other financial requirements): Változó (Biztosítékoktól függ)
Reklámhozzájárulás (marketing fee): 0%
Üzlethelyiség min. mérete nm (minimal size of the location in square meters): 35 m2
Üzlethelyiség max mérete nm (maximum size of the location in square meters): 130 m2
Üzlet átlagos dolgozói létszáma (avarage number of employees required at the franchise location): 2-4
Üzlet nyitásához szükséges lakosságszám (minimum population required in the area for opening the franchise location): 30.000 fő
Megjegyzés (comments): -
Pénzügyi támogatások (financial support)
Eladási- és költségterv (sale and cost plan)
Likviditási terv (liquidity plan)
Pénzügyi terv (financial concept)
Bankkapcsolat (bank contact)
Áruszállítás (consignment stock)
Képzési fajták (training activities)
Betanítási képzés (initial training)
Utólagos képzés (additional training)
Előadások / Workshopok (seminars / workshops)
Eszmecsere / tapasztalatcsere (interchange of knowhow/ meetings)
Gyakorlat egy már működő egységben (traineeship in a unit/ shop)
Telefonos konzultáció (consultation by telephone)
Képzések tartalma (content of the training)
Marketing/értékesítés (marketing/sales)
Szervezés/ adminisztráció (organization/ administration)
Eladási/ Értékesítési technikák (sales techniques)
Termékismeret (product knowledge)
Könyvelési /pénzügyi ismeretek (accounting/ financial)
Számítógépes ismeretek (computer software)
Menedzsment (management)
Minoségellenőrzés (quality control)
Szakmai ismeretek (technical matters)
Személyi feltételek (personal conditions)
25 és 35 között (25 to 35 years)
35 és 45 között (35 to 45 years)
45 és 55 között (45 to 55 years)
nő (female)
férfi (male)
házaspár (couple)
a szektor ismerete (knowledge of a sector)
vezetoi tapasztalat (management experience)
kereskedelmi ismeretek (commercial knowledge)
eladási képességek (sales skills)
technikai tudás (technical comprehension)
csapatszellem (team spirit)
szervezési készség (organisational abilities)
Franchise koncepció (franchise concept)
Franchise koncepció (franchise concept): J.PRESS FRANCHISE ISMERTETŐ A Pompasia Kft. ruházati termékek nagy- és kiskereskedelmi forgalmazásával fő tevékenység szerint foglalkozó vállalkozás. A Pompasia Kft. az elmúlt években felhalmozódott értékesítési, kereskedelmi, termék, piacismereti, kereskedelemszervezési stb. tapasztalatait foglalta egységes know-how alapján működő franchise rendszerbe. A Pompasia Kft. kidolgozója, kizárólagos tulajdonosa és működtetője a “J.PRESS” franchise rendszernek. A \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"J.PRESS\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" franchise rendszer olyan egységes piaci ismereteket, kereskedelmi módszereket, szolgáltatásokat, valamint műveleteket, külső megjelenést és ezek részletes leírását tartalmazza, amelyek a Pompasia Kft. által meghatározott ruházati termékek (áruk és árukollekciók) kiskereskedelmi formában történő értékesítéséhez, illetve a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatásokhoz, valamint a kiskereskedelmi üzletek létrehozásához, működtetéséhez, vezetéséhez, ellenőrzéséhez és marketingjéhez szükségesek. A \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"J.PRESS\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" franchise rendszer fenti tartalma, mint know-how, használatára és továbbadására a Pompasia Kft. kizárólagos jogosultsággal rendelkezik. A megkötendő franchise szerződés alapján a Pompasia Kft., mint a rendszer kifejlesztője és tulajdonosa, a tulajdonát képező franchise rendszer használati jogának a jelen szerződés keretei közötti átadására és annak eredményes megvalósításában való közreműködésre, míg az Átvevő a franchise rendszer önálló vállalkozásban történő hasznosítására, franchise üzlet jelen szerződés alapján való üzemeltetésére és franchise díj fizetésére vállal kötelezettséget a jelen szerződés szabályai szerint. A Pompasia Kft. a franchise szerződéssel az Átvevő használatába adja a tulajdonát képező - a \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"J.PRESS\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" védjegyet, - a rendszer know-how-ját, és - a Pompasia Kft. által kifejlesztett arculatot. A \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"J.PRESS“ franchise rendszer megjelölés olyan egységes piaci ismereteket, szolgáltatásokat, valamint műveleteket, külső megjelenést és ezek részletes leírását tartalmazza, amelyek különösen a következő területekre terjednek ki: - a Pompasia Kft. által meghatározott ruházati termékek kereskedelmi üzlethálózatának létrehozása és működtetése, - árubeszerzés és árukészlet biztosítása saját (gyártott vagy viszonteladás céljából vásárolt) termékekből, vagy a beszerzési források megjelölése a rendszer hatékony működése céljából, - finanszírozási rendszer elveinek kidolgozása mind a rendszer egészére, mind pedig a kiskereskedelmi üzlet működésére vonatkozóan, - nagykereskedelmi logisztika, raktározás, - nagykereskedelmi értékesítés a szerződéses üzlethálózat részére, - disztribúciós tevékenység megszervezése és végzése az üzlethálózat részére, - kiskereskedelmi üzlethálózat megszervezése és ellátása, - kiskereskedelmi üzlet üzemeltetése, - a fentiekhez kapcsolódó marketing- és reklámtevékenység megszervezése, működtetése és végzése, - fogyasztók számára kedvező szolgáltatási technológiák kidolgozása a rendszer egészében történő érvényesítése, - a fentiekhez kapcsolódó egyéb kereskedelmi kérdések (áruválaszték, áruértékesítési technikák, piackomform és versenyképes ajánlott árstruktúra stb.) kidolgozása, megszervezése és biztosítása. A “J.PRESS” franchise rendszer lehetővé teszi, hogy a franchise rendszer fenti tartalma a kiskereskedelmi üzletek, mint franchise átvevők számára hozzáférhető legyen, valamint hogy az Átvevő saját vállalkozásában önállóan hasznosítsa a franchise rendszer tartalmát. A “J.PRESS” franchise rendszer konkrét tartalma a következő: a) A Pompasia Kft. és az Átvevő franchise szerződést kötnek egymással abból a célból, hogy a franchise szerződés és annak mellékleteinek szabályai szerint szorosan együttműködjenek. b) Az Átvevő a franchise szerződés és mellékleteinek szabályai szerint köteles kulcsrakész állapotúra kialakítani (átalakítani) üzlethelyiséget, amelyben a franchise átvevői, kiskereskedelmi tevékenységét végezni fogja. Ez a kötelezettség magában foglalja különösen az üzlethelyiség egységes (franchise) arculatának a megvalósítását, felszerelési és berendezési tárgyakkal való felszerelését, az induló árukészlet, majd folyamatos árukészlet beszerzését. A felszerelési és berendezési tárgyak egy részét a Pompasia Kft. ellenszolgáltatás nélkül bocsátja az Átvevő használatába. c) Az Átvevő a franchise szerződés és mellékleteinek szabályai szerint köteles megtanulni a „J.PRESS“ know-how-ját, így különösen a franchise rendszer filozófiáját, beszerzési és logisztikai kérdéseket, a kiskereskedelmi franchise üzlet működtetését, valamint a vevők kezelését és kiszolgálását. d) Az Átvevő köteles üzletében a Pompasia Kft. által meghatározott árukat forgalmazni, valamint szolgáltatásokat nyújtani. Az árukészlet és szolgáltatások összetételére és tartalmára a franchise szerződés és mellékleteinek szabályai, valamint a Pompasia Kft. által meghatározott elvek irányadóak. e) Az Átvevő a franchise üzletét saját vállalkozásában, és saját kockázatára üzemelteti és együttműködik a Pompasia Kft.val a franchise szerződés és mellékleteinek szabályai szerint. f) A Pompasia Kft. külön szállítási szerződésben kedvezményes áruvásárlási lehetőséget nyújt az Átvevőnek. g) A Pompasia Kft. szabályozott keretek között megszervezi és lebonyolítja a „J.PRESS“ franchise rendszer központi marketing- és reklám tevékenységét, amelynek megvalósításában az Átvevő a franchise szerződés keretei között szorosan együttműködik a Pompasia Kft.val. h) A franchise Átvevő külön meghatározott franchise díjat fizetnek a „J.PRESS” franchise rendszerhez tartozás, valamint a Pompasia Kft. szolgáltatásai fejében. i) A franchise Átvevő külön meghatározott biztosítékot nyújt a franchise rendszerből adódó kötelezettségeinek teljesítésére. j) A „J.PRESS“ franchise rendszer kiemelt célja, hogy a franchise szerződésben és mellékleteiben meghatározott együttműködési szabályok megvalósításán keresztül üzletileg megerősítse az Átvevőt, annak eredményes gazdálkodását elősegítse. k) A „J.PRESS“ franchise rendszer kiemelt célja, hogy a franchise szerződésben és mellékleteiben meghatározott együttműködési szabályok megvalósításán keresztül hozzájáruljon az áru forgalmazás ésszerűbb megszervezéséhez és a versenyképesség javulásához. l) A „J.PRESS“ franchise rendszer kiemelt célja, hogy a franchise szerződésben és mellékleteiben meghatározott együttműködési szabályok megvalósításán keresztül az együttműködésből származó előnyök méltányos részét kedvező árakon, kiemelt szolgáltatásokon stb. keresztül eljuttassák a fogyasztókhoz. m) A Pompasia Kft. a franchise jogviszonyon keresztül az alábbi előnyöket és lehetőségeket nyújtja az Átvevő számára: - Lehetőséget biztosít arra, hogy az Átvevő egy jól működő, elismert franchise rendszer tagjává váljon. - Lehetőséget biztosít arra, hogy az Átvevő egy elismert goodwill-lel rendelkezõ franchise hálózat egyik franchise partnereként működjön. - A franchise szerződés hatályban léte alatti időszakra átengedi az Átvevő számára a tulajdonát képező védjegy használatának jogát. - A franchise szerződés hatályban léte alatti időszakra használati jogot enged az általa kifejlesztett és tulajdonát képező know-how-ra vonatkozóan. - Átadja a \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Működési Kézikönyv\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"-et, az “Arculati Kézikönyv”-et és az “Etikai Kódex”-et. - Betanítja az Átvevőt a rendszer működésére. - Kereskedelmi segítséget nyújt, amikor biztosítja, hogy az Átvevő tárgyi eszközöket, valamint árut szerezzen be tőle. - Biztosít egy kidolgozott és hatékonyan működő rendszermarketinget. - Kidolgozott gazdasági és jogi hátteret biztosít a franchise rendszer működése számára. - Tanácsadással segíti a vállalkozás franchise szempontú beindítását. - A használatba adott védjegy védettségének biztosítása, \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"gondozása\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\" a franchise jogviszony fennállása alatt. - A használatba adott know-how védettségének és funkcionálásának biztosítása a franchise jogviszony fennállása alatt. - Áruellátás szervezése és koordinálása. - A Működési Kézikönyv szerinti áruszállítások lebonyolítása - Esetleges kiegészítő szolgáltatások ellenérték fejében történő biztosítása. - Oktatás és továbbképzés. - Tanácsadás a következő területeken, amennyiben a franchise rendszerrel összefüggenek: franchise, a rendszer működtetése, áruismeret, kereskedelem, pénzügy, marketing, reklám, vevőismeret, vevőkiszolgálás, fogyasztóvédelem. - Országos és (esetleg) nemzetközi színtű esetenkénti reklámozás. - A helyi reklámhoz szükséges eszközök és áruk ellenérték fejében való biztosítása. - Napi információk biztosítása (körtelefonok, e-mailek), valamint országos és/vagy regionális akciók. n) Az Átvevõ a franchise rendszert önálló vállalkozásban saját hasznára és kockázatára alkalmazza, és a franchise vállalkozásának a franchise szerződés alapján való üzemeltetésére vállal kötelezettséget.
Képek (images)
"