Tovább folytatja vidéki expanzióját a Bubbles

A fiatal, önkiszolgáló mosodaszolgáltatást nyújtó vállalat országos hálózatfejlesztése során pár éven belül százra kívánja növelni üzleteinek a számát.

Az országos terjeszkedést a cég franchise partnerek bevonásával tervezi megvalósítani, akiknek a vidéki üzletnyitások során meghatározó szerepet szán.
Bubbles 2011 óta van jelen a magyar piacon. Nemcsak az ötlet hazai, de a Bubbles International Zrt. is 100%-os magyar tulajdonban van. Megyeri Gábor vezérigazgató, a Bubbles márka alapítója feleségével közösen álmodta meg a koncepciót, egy olyan mosodaláncot, amely amellett, hogy közösségi élményt nyút, minőségi szolgáltatást ad használóinak.

A Bubbles önkiszolgáló mosodái – professzionális gépeikkel – Magyarországon egyedülálló módon kínálják szolgáltatásaikat. A személyzet nélküli üzletek non-stop nyitva tartással várják a vendégeket, ahol szükség esetén a segítséget és az időszaki ellenőrzést távmenedzseléssel oldják meg az üzemeltetők. Az üzletek teljesen automatizáltak, így a gépek programjainak vezérlése, a mosó- és egyéb adalékok adagolása és a fizetés is. A vendégélményről olyan kiegészítő szolgáltatások is gondoskodnak, mint az olvasósarok kényelmes kanapékkal, gyereksarok, vagy az ingyenes wifi.

A Bubbles franchise partnerei a piacra már bevezetett márkanév mellett egy kidolgozott koncepciót és technológiát kapnak az innovatív és Magyarországon egyedülálló, jelentős növekedési potenciállal rendelkező üzlethez. A Bubbles a kezdetektől segíti Partnereit, az üzlethelység keresésétől és kialakításától egészen az üzemeltetésig. Biztosítja a betanulást és az üzletekben szükséges tréningeket. A Bubbles központi marketing tevékenységet folytat, és folyamatos támogatást nyújt a marketing aktivitások mellett a promóciók kidolgozásában is.

"