Egyedülálló jégkrémes koncepció a Franchise Szövetségben
Az Anjuna Ice Pops Magyarországon egyedülálló koncepció, melyet 2015 végén Szabó Milán és Szalay József indított útjára azzal a céllal, hogy forradalmasítsák a jégkrémipart. 
Első üzletüket Budán, a Lövőház utcában nyitották meg 2016 májusában, a második egy hónappal később került átadásra Pesten, a Sas utcában.
 
A jégkrémek magas minőségének, valamint a hálózat rendkívüli online média jelenlétének köszönhetően az Anjuna brand rövid idő alatt óriási népszerűségre tett szert, melyhez a látványos termékkihelyezés és a különleges arculat is nagyban hozzájárult. Utóbbi ékes bizonyítéka, hogy az üzletek tervezői idén aranyérmet vehettek át a Gastro Design Award-on.
Az Anjuna Ice Pops koncepció alapja olyan prémium kategóriás jégkrémek készítése és értékesítése, melyek nem csak finomak, hanem egészségesek is. Ehhez a hitvalláshoz igazodva az Anjuna minden terméke kizárólag természetes, növényi összetevőkből készül.

Koncentrátum helyett valódi gyümölcsöt használnak, a tartósítószereket, ízfokozókat és az állati eredetű összetevőket pedig messziről kerülik.
A sikeres indulást követően a második szezonban egészséges grab’n’go kínálattal bővítették a termékpalettát (chia- és tápióka pudingok, cukormentes üveges desszertek, friss juiceok) és megismertették Budapesttel a brazíliai Acai bogyóból készült turmixot, melyért a magyar vendégek mellett rengeteg hazánkban élő külföldi is rajong.
Nyáron kiemelt médiafigyelem követte tevékenységüket, hiszen az Anjunát választották a FINA Budapesti Vizes Világbajnokság hivatalos jégkrém beszállítójának, és olyan márkákkal dolgoztak együtt, mint a DiVino borbár, illetve a magyar Juniborászok. 
 
Az elmúlt két év tapasztalatait összegezve a tulajdonosok franchise hálózat fejlesztésébe kezdtek, hogy országszerte minél több Anjuna Ice Pops üzlet nyíljon, ezáltal még több emberrel ismertessék meg az egészséges jégkrémeket és az örök nyár életérzését.
 
Az ígéretes koncepcióval bejutottak a Nemzetközi Franchise Szövetség által szervezett IFA - NextGen in Franchising – Global competition döntőjébe, ahol 2018 februárban egyedüli magyarként képviselik majd hazánkat.
Franchise üzletek nyitásához olyan személyiségű partnereket keresnek, akik 100%-ban hisznek a brand által képviselt értékekben és az egymást segítő, vendégcentrikus filozófiában. 
 
A csatlakozó partnerek az egyedi termékpaletta mellett kidolgozott know how-t és képzéseket kapnak, és bár vállalkozóként függetlenek, mégis egy összetartó csapat tagjává válnak.

Az alapítók folyamatos innovációra való törekvése biztosítja, hogy az Anjuna Ice Pops mindig egy lépéssel a jelenlegi trendek előtt jár majd - mind termékfejlesztésben mind a marketing és kommunikációs stratégiákat figyelembe véve -, így a csatlakozó partnernek kizárólag a saját egysége tökéletes üzemeltetésére kell fókuszálnia.
 
A tulajdonosok célkitűzése, hogy rövid időn belül országos lefedettségű hálózatot alakítsanak ki, mely nem csak a kíváló minőségű termékeiről, de a kivételesen pozitív hangulatáról és vendégcentrikus filozófiájáról is ismert. 

 

"