A Stella Zrt több, mint 65 éve már a szépség szolgálatában
A Stella Zrt. az egyik legnagyobb múlttal rendelkező cég a szépségszakma területén. Piaci igényekhez igazodó magas minőségű termékpalettájával 1952 óta sikeresen szolgálja a hazai és nemzetközi szépségszakmát és a szépülni vágyó fogyasztók igényeit. 
A cég meghatározó piaci szerepe a több, mint 65 éves szakmai tapasztalatnak és a kiegyensúlyozott, folyamatos fejlődésnek köszönhető, melyekkel a szépségszakma szolgálatában áll. A legmagasabb piaci igényeknek megfelelő márkákat gyárt és forgalmaz kizárólagosan, melynek összeállítását a komplexitás, az aktuális szakmai irányzatok, a minőség, az innováció és a legmagasabb technológia vezérli, figyelembe véve a tudatos vásárlók szempontjait és a környezettudatosságot. 
 
A Stella Zrt. nemcsak a hazai piac igényeit elégíti ki, hanem 2012 óta egyre kiterjedtebb export tevékenységet végez, mely mára már Európa határain is túl mutat. A STELLA Partner Lánc keretein belül kiterjedt kereskedői disztribúciós hálózatot lát el sikeresen Magyarországon, ahol nemcsak közkedvelt márkái és termékei vannak jelen, hanem a sikeres értékesítéshez szükséges tudást, know-howt, illetve a szakmát támogató Törzsvásárlói program keretein belül egyedülálló kedvezményrendszert is átadja partnereinek és a szakma képviselőinek. Az egyik legmodernebb, nagy látogatottságot élvező szakmai webáruházán keresztül leegyszerűsíti és kényelmessé teszi a vásárlás folyamatát. Mind Szakáruháza, mind Szaküzletei minden eddiginél gazdagabb kínálattal, folyamatosan megújuló termékszortimenttel, kedvező árakkal és akciókkal várják vásárlóikat. Hazai és külföldi partnereinek a private label gyártás szolgáltatását is kínálja, akár felkarolva a terméket a fejlesztéstől a sikeres értékesítésig.
 
A STELLA Zrt. mára átfordult egy dinamikus, a környezethez, szakmai igényekhez, trendekhez gyorsan alkalmazkodó, a multinacionális vállalatokhoz hasonló céggé, de a cég tradicionális értékei megmaradtak: az erős kommunikáció a partnereivel, ügyfeleivel, portfoliójában tartott minőség orientált márkák erős marketing támogatás, egész országra kiterjedő disztribúció, nívós szakmai képzések, bemutatók, turnék és vásárlóorientált vevőszolgálat.
 
 
A STELLA Zrt. központi Szakáruháza 3 szinten szolgálja ki a szakmai vásárlók és a kereskedők igényeit, több mint 10.000 termékkel, eszközzel, szalonbútorral és berendezéssel, gépekkel, elektrokozmetikai készülékekkel. 2013-ban nyílt, több, mint 2000 m2 telephelye, szervízellázó, összeszerelő üzeme és új logisztikai központja lehetővé teszi, hogy szinte minden azonnal készletről elérhetővé váljon vásárlói számára. A Szakáruház Oktató Stúdiójában rendszeresen tart képzéseket, tanfolyamokat, nyílt napokat, workshopokat és bemutatókat fodrász és kozmetikus szakemberek számára, hiszen nemcsak a terméket, hanem a hozzá kapcsolódó komplex kezelési rendszerek know-how- jának átadását is fontosnak tartja a szakemberek és a szakma tanulói részére.
 
A STELLA cég és márkái által elnyert szakmai elismerések méltán fémjelzik a minőséget és megbízhatóságot. Egyik legismertebb márkája a Lady STELLA márka, mely a hazai és külföldi kozmetikusok és fodrászok körében ismert és közkedvelt. A folyamatos kutató-fejlesztő munkának, innovációnak, trendkövető, természetes hatóanyagokban gazdag összetételének és kedvező ár-érték arányának köszönhetően. A fogyasztók számára GOLDEN GREEN márkanév alatt lábtól a fejbúbig alkalmazható korszerű
kozmetikumokat fejlesztett ki, melynek a legújabb tagja az ECOCERT minősítésű BIO összetevőket tartalmazó Nature Line család. 5 Magyar Termék Nagydíjat®, Magyar Brands® díjakat és számos szakmai elismerést tudhat magáénak. Cégünk megbízhatóságát már évek óta a Bisnode AAA® tanúsítvány is fémjelzi. 
 
A STELLA VitaColor LUX és Lady STELLA VitaLine saját márkája a leginnovatívabb, egyik legkímélőbb új generációs, mikropigmentes hajfestést és SLES-free (szulfátmentes) hajápolást teszi lehetővé a fodrászok körében. A válság ellenére is dinamikusan növekvő cég, folyamatosan szélesedő disztribúciós hálózattal, növekedő árbevétellel, megtartva meglévő partnereit és a fogyasztóinak a lojalitását.
 
"