Franchise-ban fejlessze tovább vállalkozását!

A franchise egy üzleti modell melyben a rendszergazda (franchise átadó) rendelkezésre bocsátja a hálózatába csatlakozó vállalkozók (franchise átvevők) számára átadja márkanevét, valamint a hozzátartozó üzleti koncepciót (know-how), melyet az átvevő köteles alkalmazni.

Az átvevő kezdő csomagot kap saját üzletének elindításához. Ez tartalmazza az összes olyan elemet, bevezető képzést,  ami ahhoz szükséges, hogy egy tapasztalattal nem rendelkező partner is el tudja kezdeni franchise egységének üzemeltetését és folyamatos segítségnyújtás mellett az üzleti koncepciónak megfelelően, előre meghatározott módon működtesse azt.

A franchise nemcsak megerősítheti és ismertté teheti a brandet, de nagyon jó eszköz vállalkozása jövőjének biztosításához, de csak abban az esetben, ha az üzleti modell sikeres, valamint másolható és az alapok helyesen kerül kidolgozásra, felépítésre.

Egy rosszul működő vállalkozásnál nem a franchise megoldás!

Az Európai Franchise Etikai Kódex alapelveinek megfelelően minimum egy év sikeres működés szükséges egy franchise hálózat elindításához.

A franchise modell lényege, hogy a csatlakozó vállalkozók lemásolnak egy sikeres és bizonyítottan jól működő üzletet. A franchise átvevő felhasználva saját anyagi erőforrásait és képességeit, a betanításnak és a szerződésnek megfelelően folyamatos támogatás mellett elkezdi üzleti tevékenységét.

A lehetséges átvevők számára meg kell mutatni, hogy az üzleti modell működőképes, innovatív, és befektetésre érdemes. Lényeges, hogy a koncepciót ne csak egy helyen egy vállalkozás tudja megvalósítani, hanem az ország különböző területein számos vállalkozó el tudja sajátítani a betanítás segítségével.

A hálózat indításához szükséges levédeni a márkanevet a hozzá tartozó logóval, valamint elkészíteni a franchise dokumentációt (különböző kézikönyvek, oktatási anyagok stb.), és a franchise szerződést.

Ha többet kíván megtudni a franchise-ról, vegyen részt a franchise szövetség különböző rendezvényein, tanuljon a sikeres nagy hálózatoktól!

Franchise Képzés 2018

November 8. A franchise üzleti modell felépítése, a jól működő rendszerek kritériumai, a kudarcok tipikus okai. Milyen üzleti koncepció alkalmas franchise hálózat kialakítására.
 
November 15. A sikeres rendszergazda ismérvei, hozzáállása. Mintaegység, működési tapasztalat, a koncepció fejlődése, üzleti terv, franchise díjak. Rendszergazda feladatai, kötelezettségei, felelőssége.
 
November 29. Milyen az ideális átvevő, az átvevő kiválasztás folyamata. Átvevő kiértékelés, kiválasztás folyamatának modellezése. Milyen átvevőket keresnek a világ vezető hálózatai, hogyan változik az átvevők iránti igény a világban. Milyen növekedési modellt válasszunk.
 
December 5. Új marketing tendenciák, hogyan keresnek partnert a világ franchise hálózatai, valamint a fiatal, sikeres magyar hálózatok. Hogyan találjuk meg az első átvevőket? Mely média a leghasznosabb a franchise hálózatok számára?
"