A DIEGO és a Duna House is tartott előadást az Akadémián
Nagy érdeklődés mellett folytatódott szeptember 26-án a Magyar Franchise Szövetség rendezvénysorozat, a Franchise Akadémia. A kezdeményezés célja, hogy a hazai franchise szereplők, valamint az ágazat iránt érdeklődők első kézből - hazai franchise szakemberektől - kaphassanak útmutatást, információt egy franchise hálózat létrehozásának, majd folyamatos üzemeltetésének kulisszatitkairól, valamit a nemzetközi franchise trendekről.

 

Dr. Mandel Katalin, a Magyar Franchise Szövetség főtitkára, az Európai Franchise Szövetség igazgatósági tagja a szerződés előtt átadott információk köréről tartott előadást külföldi kitekintéssel. Bemutatta az Egyesült Államok és Franciaország Franchise Disclosure Document szabályozását. Hogyan, milyen ellentétek támadhatnak az átvevők és a rendszergazda között és milyen módon nyújthat jogi védelmet az FDD.
 
Szirtes Bernadett, a Duna House Holding Nyrt. marketing vezetője egy franchise hálózat kettős marketing tevékenységéről beszélt. A résztvevők megismerhették egy új brand bevezetésének a folyamatát is a SMART Ingatlan példájával.
 
Pincési Endre, a DIEGO Kft. alapító tulajdonosa pedig a DIEGO hálózat 25 éves történetéről beszélt, hogyan jött létre Magyarország egyik legnagyobb franchise hálózata és milyen nehézségekkel néztek szembe. Beszélt az átvevők és a rendszergazda közötti hatékony kommunikációról is.
 
A Magyar Franchise Szövetség reméli, hogy az Akadémia a megfelelő kezdeményezés, hogy az induló, még hiányos tapasztalattal rendelkező hálózatok, de akár a tapasztalt hálózatok munkatársai is fontos, és a gyakorlatban is hasznosítható tudásra tegyenek szert. Ennek reményében a szövetség minden évben legalább 1 alkalommal tervezi hasonló, adott témakörre épülő oktatás megrendezését.
"