Pályázzon Ön is a Magyar Franchise Szövetség 2017. évi szakmai díjaiért

Idén ismét kiírásra kerültek a Magyar Franchise Szövetség pályázatai.

Most itt a lehetőség, hogy pályázzon a Magyar franchise Szövetség díjaira, vagy akár valamely kiemelkedő franchise partnerét elindítsa a versengésben!

Részvételi feltételek: kizárólag a Magyar Franchise Szövetség rendes tagi státusszal rendelkező franchise átadó tagjai, valamint a hozzájuk tartozó franchise átvevők pályázhatnak.

Minden kategóriában egy díj kerül kiosztásra. A Magyar Franchise Szövetség fenntartja magának a jogot, hogy megfelelő pályázat hiányában az adott kategóriában nem hirdet pályázati nyertest.

A pályázatokat a következő kategóriákban várjuk:

1, Az Év Hazai Franchise Hálózata
2, Az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata
3, Külföldön sikeresen terjeszkedő hazai hálózat
4, Marketing Díj
5, Az Év Innovatív Franchise Hálózata
6, Internet Média és Web Díj
7, Az Év Franchise Átvevője
8, Az Év Fiatal Sikeres Franchise Átvevője

A pályázatok elkészítéséhez az egyes díjkategóriákra kattintva letölthető egy-egy „sorvezető”, hogy mind a pályázóknak, mind a bírálóknak könnyebb feladata legyen. Bízunk benne, hogy a pályázat elkészítése ezek útmutatása alapján egyszerűbbé válik.

A pályázatok elkészítésénél az adott pályázatban kért és releváns információt szíveskedjenek feltüntetni. Az általános cégismertetőket és a honlapokon található anyagokat a bírálók nem veszik figyelembe a pályázat elbírálásánál, ezért kérjük ezeket mellőzni szíveskedjenek. Természetesen a tevékenységről egy rövid összefoglaló írása segíti a bírálatot, illetve ha az adott pályázat kifejezetten kér egy-egy anyagot, melyet csatolni lehetséges. 

A pályázat elbírálásakor a bíráló bizottság a pályázati segédletet, illetve a mellékletként benyújtott anyagokat veszi figyelembe.
 
A pályázatok benyújtásának határideje: 2017. december 1.
 
A benyújtás módja: A Magyar Franchise Szövetség titkársága számára e-mail-ben a fotitkar@franchise.hu, vagy az info@franchise.hu címekre, illetve postai úton a 1121 Budapest, Kútvölgyi út 68. címre.

A pályázat elbírálója: a Magyar Franchise Szövetség elnöksége.
 

Az elbírálás kritériumai az egyes kategóriákban

 Az Év Hazai Franchise Hálózata 
 
országos lefedettséggel és szakmai ismertséggel rendelkező, több mint 5 éve működő hazai hálózat
egységszám (saját és franchise egységek)
egységszám alakulása az előző években
forgalom alakulása az előző évekhez viszonyítva
márkaismertség
külföldi jelenlét
know-how fejlesztése
a pályázó indokolása.
 
Az Év Legdinamikusabban Fejlődő Franchise Hálózata 
 
egységszám alakulása az előző években
egységszám növekedése 2016-ban
forgalom alakulása az előző évekhez viszonyítva
a biztonságos és megalapozott hálózatbővítés szempontjai
márkaismertség
a pályázó indokolása.
 

Külföldön sikeresen terjeszkedő hazai hálózat 

külföldi egységszám (saját és franchise)
nemzetközi forgalom alakulása
a know-how külföldi adaptációja
a biztonságos és megalapozott nemzetközi hálózatbővítés szempontjai 
a pályázó indokolása.
 

Marketing Díj 

Az év kiemelkedő marketing tevékenységet folytató franchise hálózata

országos lefedettséggel és szakmai ismertséggel rendelkező hálózat
márkaismertség növekedésének aránya (a vizsgált évben azt megelőző évekhez viszonyítva)
marketing koncepció részletes bemutatása (kreativitás előtérben)
néhány média megjelenés, reklámkampány dokumentálása
országos marketing tevékenység hatékonysága
a pályázó indokolása.
 

Az Év Innovatív Franchise Hálózata 

szakmai ismertséggel és elismertséggel rendelkező hálózat
a hálózaton belül megvalósult szakmai innováció lényegi bemutatása
a fejlesztés eredményeként létrejövő esetleges gazdasági hasznosulás
eredetiség, újszerűség
innováció hatásának köszönhető forgalom- és/vagy ismertség növekedése
a pályázó indokolása.
 

Internet Média és Web Díj

Az év kiemelkedő internetes tevékenységet folytató franchise hálózata

• weboldal(ak) megjelenése
  1. design: a weblap vizuális megjelenése és tartalmának megismerése milyen összbenyomást kelt a látogatóban. Megjelenés, színvilág, grafika támogatja-e a megadott célkitűzést, valamint mennyire van összhangban a tartalommal
  2. interaktivitás: milyen formában ad lehetőséget a honlap a látogatóknak/franchise partnereknek a kapcsolattartásra. A honlap tartalma/szolgáltatásai mennyire használják ki a web által nyújtott kétirányú kommunikációs lehetőségeket
  3. tartalom: a honlap tartalmi része mennyire támogatja a marketing célkitűzés megvalósítását
• közösségi oldalakon való kommunikáció, kapcsolattartás
  1. tartalom szerint
  2. aktivitás szerint
• internetes megjelenések, a hálózat interneten futó reklámjai, blogjai, egyéb megjelenési formái
 

Az Év Franchise Átvevője 

tevékenység megkezdésének időpontja
működő egységeinek száma
forgalom alakulása az előző évekhez viszonyítva
átvevő hozzájárulása a hálózat fejlődéséhez, innováció
rendszergazda indokolása.
 

Az Év Fiatal Sikeres Franchise Átvevője 

felső korhatár 35 év
tevékenység megkezdésének időpontja
átvevő hozzájárulása a hálózat fejlődéséhez
forgalom alakulása az előző évekhez viszonyítva
rendszergazda indokolása.
 
A franchise pályázat díjazottjai a szakmai elismerésen és egy iparművész által tervezett kisplasztikán túl további elismerésekben részesülnek.

Várjuk tagjaink pályázatait!

 

"