Október 15 és 17 között kerül megrendezésre Közép-Kelet-Európa legnagyobb franchise kiállítása

Az október 15-én kezdődő háromnapos varsói expo célja, hogy a bemutatkozó franchise rendszergazdák és az érdeklődők egymásra találjanak. Emellett a rendezvény kiváló lehetőséget teremt a franchise hálózatok számára, hogy megismertessék magukat a közép-európai piacon.

A koronavírus ellenére már több mint 50 kiállító jelezte a részvételi szándékát, a szervezők pedig arra számítanak, hogy a tavalyi – rekordot jelentő - 200-at is meghaladhatja a bemutatkozó brand-ek száma.

Az elmúlt évek tapasztalatai azt mutatják, a franchise vásár kiváló lehetőséget biztosít arra, hogy a külföldi piacok felé nyitó hálózatok személyes kapcsolatba kerüljenek azokkal a vállalkozókkal, akik franchise rendszerben indítanának saját vállalkozást, vagy fejlesztenék tovább a már meglévő üzletüket.

A közép-európai hálózatok mellett olyan óriásokkal is találkozhatnak az érdeklődők, mint a McDonald’s, a Subway vagy éppen az Auchan.

Idén is a legkülönfélébb szegmensekben működő rendszerek franchise ajánlatai közül lehet majd válogatni az egészség- és szépségápolástól kezdve a divatáruházakon át a bankokig, hiszen a közép-európai hálózatok mellett sok tengeren túlról érkező márka is bemutatkozik.

A varsói kiállítás azoknak is érdekes lehet, akik saját franchise hálózat elindításában gondolkodnak, hiszen új ötleteket, inspirációkat kaphatnak a nagy nemzetközi láncoktól, illetve tanulhatnak is tőlük. Egy ilyen expo remek lehetőség arra, hogy az érdeklődő mélyebben megismerhesse az átvevőkeresés, illetve kiválasztás technikáját.

Amennyiben kiállítóként, vagy akár látogatóként részt kíván venni a rendezvényen, illetve bővebb információért érdeklődjön az alábbi elérhetőségeken:

Magyar Franchise Szövetség
info@franchise.hu
+36 1 391 7313
 
"