IX. Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban konferencia

A ClientFirst Consulting immár 9. éve rendezi meg az Ügyfélélmény konferenciáját, aktuális előadásokkal, és a mai piaci környezetben nélkülözhetetlen információkkal, melynek keretében kerül sor a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjak átadására is. 

Új Generációs Ügyfélélmény | NextGen CX

Hogyan legyünk nyertesek az Élménygazdaságban?

IX. KIVÁLÓSÁG AZ ÜGYFÉLKISZOLGÁLÁSBAN KONFERENCIA

VII. MYSTERY SHOPPING DAY

 

2018. február 22., 9:30 - 17:00

ÖbölHáz Rendezvényközpont

(1117 Budapest, Kopaszi gát 1.)

 

Regisztráljon MOST: Regisztráció

https://myclientfirst.hu/iwr.asp?project=KG_201802

 

A konferencia aktualitása

  • 2016-ban a vállalatok 86%-a jelentette ki, hogy az ügyfélélmény területén kíván versenyezni, szemben a 2010. évi 36%-kal (Gartner).
  • 2017-ben a fogyasztói termék beruházások 50%-át az ügyfélélmény innovációkra irányítják át (Gartner).
  • 2020-ra az ügyfélélmény lesz a fő márka megkülönböztető szempont az árral és termékkel szemben (Walker Information).
  • Évente 41 milliárd USD veszteség éri az amerikai vállalatokat a gyenge ügyfélkiszolgálás miatt (NewVoiceMedia).

A ClientFirst Consulting immáron kilencedik éve hozza el Önöknek a legújabb trendeket, legjobb hazai és nemzetközi gyakorlatokat az ügyfélélmény területéről.

Az egész napos rendezvényen az ügyfélkiszolgálásban, ügyfélélmény nyújtásában trendteremtő és kiemelkedő vállalatok vezetői osztják meg tapasztalataikat, legjobb gyakorlataikat, tippjeiket és trükkjeiket a résztvevőkkel, megismerhetjük a sikereikhez vezető út állomásait és buktatóit.

 

A konferencia témája

Ügyfélélmény trendek

Ügyfélélmény utak – valós eredmények

Ügyfélélmény vezérelt vállalati kultúra kialakítása és működtetése

Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjátadó

Tippek és trükkök, gyakorlati tanácsok | Pódiumbeszélgetés a Kiválóság Program díjazottjaival

Networking

 

Előadók

Akik megosztják legjobb gyakorlataikat, tippjeiket, trükkjeiket, kulisszatitkaikat:

Szirtes Bernadett marketing vezető, Duna House Holding Nyrt.

Ilyésné Bariz Bernadette ügyfélszolgálati és operációs vezető, Profession.hu

Román Gergely ügyfélélmény igazgató, Decathlon

dr. Orosz András kiskereskedelmi vezető, MOL Magyarország

Kiss András Ügyfélelégedettségi és Minőségbiztosítási Igazgató, Fundamenta Lakáskassza

Dorgai Károly hálózatfejlesztési vezető, KIA Motors Hungary

Elek Márton alapító, Borháló

Mózes István alapító tulajdonos, ClientFirst Consulting, az MSPA Europe/Africa igazgatója

Kristóf Gábor szerkesztő-műsorvezető, Trend FM

+ a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Program 2017/18 díjazottjai

 

Házigazda: Dr. habil. Papp-Váry Árpád PhD Oktatási vezérigazgató-helyettes, általános rektorhelyettes, Metropolitan Egyetem

 

A regisztráció folyamatban van, a férőhelyek száma korlátozott. Az előzetes visszajelzések alapján idén kiemelkedő érdeklődésre számítunk, emiatt kérjük, hogy részvételi szándékát mielőbb jelezze!

 

A regisztrációhoz kérjük, kattintson ide: Regisztráció (https://myclientfirst.hu/iwr.asp?project=KG_201802)

 

A Konferencia keretében az idén is exkluzív környezetben adjuk át az ügyfél-kiszolgálás legjobbjainak járó díjakat és elismeréseket a sajtó és a média képviselőinek jelenlétében.

 

Amennyiben a rendezvénnyel kapcsolatban bármilyen kérdése merülne fel, vagy további információra lenne szüksége, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal lenti elérhetőségeinken, vagy keresse közvetlenül Mucsányi Mercédesz munkatársunkat a mercedesz.mucsanyi@clientfirst.hu e-mail címen, illetve a +36 70 703 8550-es telefonszámon.

 

 

"