Amerikai franchise koncepciók a gyermekoktatás szektorban

A gyerekek taníttatása és fejlesztése elsődleges kiadássá vált napjainkban a családoknál. Ebben lényeges tényező, hogy a szülők próbálják felülmúlni azt a szintet, amit a közoktatás nyújt, másrészt jó befektetésnek tartják ha a gyermekeik tudásába, képzésébe fektetnek.

Olyan amerikai franchise cégek szeretnének terjeszkedni Magyarországon, amelyek óvoda-, iskola melletti elfoglaltságként kiegészítő oktatást nyújtanak; ilyen a Little Land Play Gym, egy olyan játszóház, amely fejleszti a gyerekek kreativitását és szocializációját, valamint a School of Rock, amely egy zeneoktatással foglalkozó koncepció.

Az egyik legújabb ágazat a franchise rendszeren belül a gyerekekre koncentrál, és olyan szolgáltatást nyújt, amely jelentős mértékben meghaladja az átlagos korrepetálási szükségleteket. Az utóbbi évtizedben nagyon megemelkedett az az összeg, amelyet a dolgozó családok extra kiadásként gyermekeik oktatására költenek. Manapság a szülők biztosítani akarják gyermekeik jövőjét, olyan lehetőségeket feltérképezve, amely nekik nem adatott meg fiatal korukban.

Az Egyesült Államokban a családok átlagban $9,000-$15,000 között költenek évente a gyermekeik oktatására és játékos tanulására. Ezek az adatok a 2018-as Chicago-i Tribune jelentésből származnak, valamint a kérdőívekből, amelyeket többek között az Amerikai Mezőgazdasági Minisztérium végzett el.

Az oktatási és szabadidő hasznos eltöltésére irányuló franchise lehetőségek között megtalálható minden a születésnap ünneplés-szervezéstől a zenei oktatáson keresztül olyan cégekig, amelyek a gyerekek és fiatalok fejlődési szükségleteit elégítik ki.  “A franchise cégek nagyon növekednek ebben a szegmensben, mivel egyre több szülő költ egyre többet a gyermekére,” nyilatkozta Josh Merin, az Amerikai Franchise Szövetség alelnöke a 2019 novemberében Magyarországra érkező amerikai franchise márkák kereskedelmi küldöttségének vezetője.

Ezen márkák képviselői, más márkákkal együtt a szolgáltatási, wellness, és oktatási szektorokban Budapestre látogatnak november 18-án és 19-én egy üzletember találkozóra a Nemzetközi Franchise Szövetség, valamint az Amerikai Nagykövetség Kereskedelmi Osztályának szervezésében.  Összesen 10 márka képviselője látogat el hazánkba, hogy találkozhasson potenciális partnerekkel. Ezek a FASTSIGNS, Ziebart, Gold’s Gym, Lift Brands, Papa John’s, Carl’s Junior, Wingzone, Nathan’s Famous, Little Land Play Gym, és School of Rock. További információért a novemberi találkozó kapcsán forduljanak a budapesti Amerikai Nagykövetség kereskedelmi tanácsadójához Bősze Évához az Eva.Bosze@trade.gov email címen.

Little Land Play Gym – Egy olyan játszóház és közösségi tér gyerekeknek, amelyet gyermekgyógyászok terveztek/fejlesztettek ki azzal a céllal, hogy szórakozás közben fejlessze a gyerekek fizikai, érzékelési és szociális képességeit.  https://littlelandplaygym.com

School of Rock – Teljesítményközpontú zeneoktatás, amely a fiatal tehetséges és feltörekvő zenészeknek segít, hogy megtalálják magukat, gyakoroljanak, önbizalmat építsenek, és kamatoztassák a tehetségüket. https://franchising.schoolofrock.com

 

"